    Date: Sat, 18 Jan 2014 19:40:15 +0100
    From: fonon <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wyciek za scianka z plyt g-k: co robic?

    On 18.01.2014 16:41, k...@g...com wrote:
    > Czy jesteś z gimbazy co była uczona czytania ze zrozumieniem? Jakiej
    > odpowiedzi oczekujesz? Nikt włącznie z Tobą nie wie co jest pod tymi
    > płytami na których naklejono płytki. I chcesz pomocy w rozwiązaniu
    > problemu. Dzwoń w nocy to telewizji do wróżki. Ona ma jakąś szansę na
    > odpowiedź.

    Drogi Kogutku,
    Nie pochlebiaj sobie. Od Ciebie żadnej odpowiedzi nie oczekuję. Rozumiem
    frustrację spowodowaną brakiem edukacji oraz przykrymi doświadczeniami z
    kolegami z celi, po których została niechciana pamiątka w postaci
    "szklanej kuli w dupie".

    > Dziwię się sobie ze jestem taki grzeczny i odpisuję
    > zamiast od razu wysłać Cie na bambus.

    Na przyszłość radzę pozostać na bambusie i nie schodzić. I koniecznie
    pamiętaj o pigułkach, które przepisał lekarz!

    > Jak Ci się tutaj nie podoba

    No cóż, źle oceniasz sytuację.

    > to może ty sobie pójdziesz stąd gdzieś w pizdu. Ja zostaję.

    Szkoda. Przypuszczam, że gdybyś sam zastosował się do swojej rady i jak
    poetycko to ująłeś - "poszedł stąd w pizdu" byłoby to nie tylko z wielką
    korzyścią dla tej grupy, ale może znalazłbyś pokrewne dusze gdzie
    indziej. Polecam na początek pl.soc.savoir-vivre.
    Miło było mi z Tobą pogawędzić, ale wybacz - nie mam więcej czasu z
    wiadomych względów.
    f.