    From: Wojtek <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wygłuszanie sufitu
    Date: Mon, 25 Jan 2010 13:54:52 +0100

    robercik-us pisze:

    > No to masz problem... Może zacząć od delikatnej prośby o zachowanie tzw
    > 'ustawowej ciszy nocnej'... ? W końcu po godz 22 coś takiego obowiązuje.
    Nie zachowuja sie jakos szczegolnie glosno. Glosno mowia, smieja sie
    itp. Nie moge chyba komus zabronic glosno mowic i smiac sie we wlasnym
    mieszkaniu nawet po 22.

    > Korkiem nie wygłuszysz - daj sobie z tym spokój :-)
    Czytam ze niektorym sie udalo. Ale dla mnie to brzmi jak magia :)

    > Jak włożysz 10 - 15 cm wełny, to powinno znacząco pomóc.
    Wolalbym mniej :) Np. 6cm tak by calosc miala ok 10cm. Teraz sufit mam
    na 265cm.

    > Niskich dźwięków Ci korek nie wygłuszy, o ile cokolwiek wygłuszy...
    > Chcesz jak rozumiem oddzielić się od tego hałasu... Nie pozostaje nic
    > innego jak właśnie konstrukcja na której umocujesz sobie 'syfit'
    > podwieszany :-), a między płytę g-k włożysz wełnę mineralną. Żadne korki
    > nic tu nie dadzą :-). Ale zacznij może od rozmowy z sąsiadem na ten
    > temat, bo on zdaje się przes swą niefrasobliwość łamie prawo.
    Teraz np. slysze jak chodzi. Moze ma platfusa. Ale sluchac kazdy jego
    krok. Pewnie ma cos nie tak z podloga. Moze przybita jest do wylewki,
    nie ma zadnej izolacji. Kupie mu korek i sam zamontuje pod jego panele :)

    > ale
    >
    > Był tu nie dawno wątek o oddzielaniu się od hałasu - poczytaj sobie, to
    > się sporo dowiesz :-)
    > Szukana fraza: Z czego zrobić izolację dźwiękową?
    Dzieki