  • Data: 2010-01-25 12:35:12
    Temat: Re: Wygłuszanie sufitu
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojtek pisze:
    > Nowy budynek. Nad moim mieszkaniem pojawil sie sasiad. Nie wiem z czego
    > ma podloge ale slychac kazdy jego krok. Slychac tez rozmowy/imprezy o 2
    > w nocy.

    No to masz problem... Może zacząć od delikatnej prośby o zachowanie tzw
    'ustawowej ciszy nocnej'... ? W końcu po godz 22 coś takiego obowiązuje.

    > Musze wygluszyc syfit. Dzwiek przenosi sie glownie przez syfit, ale
    > rowniez scianami.
    > Ścian nie dam rady wygluszyc. Chyba ze samym korkiem.

    Korkiem nie wygłuszysz - daj sobie z tym spokój :-)

    > Syfit planuje wygluszyc tak:
    > Przykresam stelaz z stalowych profili np. U28 do syfitu i scian(moze
    > tylko syfit?), wczesniej oklejajac profil tasma wygluszajaca, moze
    > lepiej cienka guma ? Niesty zawsze zostaje polacznie sufit->stelaz
    > poprzez wkrety.
    > W stelaz wkladam jakas welne wygluszajaca(cos innego?, jak gruba?),

    Jak włożysz 10 - 15 cm wełny, to powinno znacząco pomóc.

    > potem regips(moze 2?). Regips nie bedzie sie bezposrednio stykal ze
    > scianami.
    > Czytam, ze mozna uzyc samego korka. Ale to wydja mi sie podejzane. Co da
    > przyklejenie korka do syfitu. Pewnie nieco wygluszy niskie dziwieki

    Niskich dźwięków Ci korek nie wygłuszy, o ile cokolwiek wygłuszy...
    Chcesz jak rozumiem oddzielić się od tego hałasu... Nie pozostaje nic
    innego jak właśnie konstrukcja na której umocujesz sobie 'syfit'
    podwieszany :-), a między płytę g-k włożysz wełnę mineralną. Żadne korki
    nic tu nie dadzą :-). Ale zacznij może od rozmowy z sąsiadem na ten
    temat, bo on zdaje się przes swą niefrasobliwość łamie prawo.

    ale
    > to, ze ktos zapyla w szpilka po deskach juz chyb nie ?.
    > No i jak pisalem dzwiek przenosi sie rowniez scianami. Musialbym
    > zdudowac pozadna klatke na gumowych nogach by sie całkowicie odciac od
    > halasu:).

    Był tu nie dawno wątek o oddzielaniu się od hałasu - poczytaj sobie, to
    się sporo dowiesz :-)
    Szukana fraza: Z czego zrobić izolację dźwiękową?

    pozdr
    robercik-us