eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :) › Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    From: calleh <c...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze
    zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Date: Sun, 05 Apr 2009 18:54:20 +0200

    > Ostatni hit u innego inwestora. Robiliśmy 80 mkw gładzi, zużyte do tego
    > zostało 7 worków cekolu c-45. Przy wypłacie pan inwestor powiedział, że
    > odtrąca nam pieniądze, bo on sam osobiście wyrzucił 6 worków zaschniętego
    > gipsu. Wychodzi więc na to, że jednym 20-kilogramowym workiem gipsiarz
    > zrobił gładź na 2 warstwy na powierzchni 80 mkw. No i co ja moge zrobić? W
    > łeb mu przecież nie dam, jak nie bedzie chcial wyplacic to i tak nie
    > wyplaci. Wziąłem co dawał i poszedłem lżejszy o 300 zł (w tym zwrócił mu
    > sie koszt całego materiału i jeszcze pewnie 100 zł za transport).

> [...]

    dorzucę grosik:
    styczeń br. robota skończona, zostało do wypłaty ok. 2000zł, klient
    przywozi kasę w ratach po 500zł, ostatni tysiąc po 250zł jak została
    ostatnia rata telefon przestał dzwonić i brak kontaktu zupełny -
    darowałem sobie, zapewne będzie długo drżeć na sygnał dzwonka w telefonie