eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :) › Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
  • Data: 2009-04-06 23:29:08
    Temat: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:xpjsoowzl1ed.dlg@oldfield.org.pl...

    > Nie przyjmują do wiadomości, że umowa jst umową. Ale trzeba ją umieć
    > napisać, a takowej normy nie podają i Jacuś jajakoko 'zakułem normy' nie
    > potrafi sporządzić takowej.

    O matko chlopie, jaki Ty nudny jestes to ludzkie pojecie przechodzi.
    Otworzylem tego posta z nadzieja, ze cos madrego przecztam, a tu dalej te
    same pierdoly. Wydoroslej troche, albo przestan nas doroslych dreczyc swoja
    kompletnie nic madrego nie wnoszaca jak narazie osoba. Ile Ty masz lat, ze
    takie glupoty Ci w glowie, damskie ponczoszki tez zakladasz, moze z misiem
    spisz??

    Plonk dlugo zapracowany.

    TK