eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :) › Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
  • Data: 2009-04-07 13:43:11
    Temat: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Kwi, 15:27, scream <n...@p...pl> wrote:

    > Ale jak to powiedzieć klientowi? Klienta interesuje wycena pracy, wiadomo
    > że wybierze tą która mu przypasuje, czyli de facto jedną z tańszych.

    Nie prawda...
    ;-)

    > Powiem
    > klientowi, że moja wycena obejmuje całość prac i sie nie zmieni, ale to
    > samo powie mu przecież każda ekipa. Tyle że ja już nic nie doliczam, a oni
    > doliczą conajmniej drugie tyle. Nawet tu na grupie dużo osób pisało, że
    > potem ekipy chcą od nich jeszcze jakies pieniadze ponad to co sie umówili,
    > to jest standardowa praktyka, tylko dlaczego ktoś kto rzetelnie podchodzi
    > do tematu ma przez takich paproków problem z robotą?

    Powiem od swojej strony ... jeszcze nigdy nie zapłaciłem więcej niż
    się umówiłem... Fakt że próbowali, bo to, bo tamto, a ja wtedy mówiłem
    że widziały gały co brały (bo tak na prawdę nie przybyło nic więcej
    niż w umowie). Jeden rozbawił mnie tym że na oględziny spóźnił się
    mocno (październik) i potem płakał że jak podawał cenę to nie widział
    dobrze bo było ciemno ... trzeba było się nie spóźniać).
    ;-)

    Niestety rzetelności nie widać na czole, ani nie jest prawdą że
    droższy jest rzetelniejszy i sobie nie dolicza. To my Inwestorzy
    psujemy rynek, jak jesteśmy za bardzo "miękcy" - smutna prawda.
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.