eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :) › Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    From: Arek <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wykonawcy, cwaniaczki, paragony itp. Uwaga dlugie i nudne, ale moze
    zmienic sposób myslenia oraz ilosc konfliktów :)
    Date: Mon, 13 Apr 2009 13:00:08 -0700 (PDT)
    <gx2lsrpiq6pe$.1j6tqcxanuj.dlg@40tude.net> <grfm6d$ri$1@news.onet.pl>
    <2...@j...googlegroups.com>
    <grftkl$7as$1@news.interia.pl> <grfv5u$b3u$1@opal.futuro.pl>
    <grg32c$74m$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <grgc19$37g$1@news.onet.pl>
    <grgelh$r9l$1@inews.gazeta.pl> <grh1g7$a2m$1@opal.futuro.pl>
    <gri76e$sau$1@inews.gazeta.pl> <grobm0$8c4$1@opal.futuro.pl>
    <gronb4$qjb$1@opal.futuro.pl> <grpiqh$968$1@inews.gazeta.pl>
    <grvslk$pin$1@mx1.internetia.pl> <grvtrt$3ga$1@inews.gazeta.pl>

    > Jednak w warsztatach samochodowych, gdzie naprawiano mi samochody po prostu
    > wykonanie prac zlecano uczniom, bez nadzoru.
    Na swoje nieszczęście raz trafiłem do takiego warsztatu, remont
    silnika był robiony, co prawda sam silnik był robiony przez majstra,
    jednak składanie całości powierzono uczniom.
    Pół roku po naprawie wciąż coś wyskakiwało, a to krzywo przykręcony
    gaźnik i zaciągało powietrze, to znów luźny alternator, trzymający się
    na jednej śrubie, niedokręcone przeguby wewnętrzne, niedokręcona pompa
    paliwa, przeciekająca pokrywa termostatu, wykrzywiona pokrywa zaworów
    i zasilikonowana (ale ciekł olej), i w cholere innych drobnych rzeczy,
    ale miałem szczęście. Innemu klientowi jak poskładali uczniowie silnik
    w Volvo, i za mosno skręcili panewki na korbowodzie, to mu auto dęba
    stanęło jak silnik zatarty stanął w miejscu, tyle że on od razu wezwał
    rzeczoznawcę i tego mechanika, zrobił mu wszystko już za free, a ja z
    tymi ciulstwami to wydałem drugie tyle na jeżdżenie po innych
    majstrach z pytaniem co znowu stuka i piszczy ;-)
    Wesołego poświętach