    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wyłączać cyrkulację, czy nie?
    Date: Thu, 18 Dec 2014 13:54:17 +0000 (UTC)
    <m6pgq4$g46$1@node2.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <m6rl08$coc$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <m6rvo5$1f5$1@node2.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <m6t1jk$6da$1@dont-email.me>
    <f...@g...com>
    <m6uj3d$fi$1@dont-email.me>
    <e...@g...com>

    Budyń wrote:

    > nigdy nie twierdziłem: exit poll wskazywał X a wyszło Y to wybory są sfałszowane.
    Ja mówię: jesli zwykle X pokrywało sie z dokładność Z% , a tym razem jest to Wx
    większe to warto to sprawdzić.

    ponieważ nie ma metodologii robienia exit poll to tak jakby go nie było.
    Czyli nie ma z czym porównać

    > i te oczywiscie zostana uznane za ważne. Zeby uznać ze należy rozpakowac worki, bo
    statystyka coś nie bardzo pasuje, należy sprawe badac na poziomie kraju.
    > A sądy z założenia badają sprawę lokalnie. Worki pójdą na przemiał, lemingi bedą
    mówic ze sądy nie znalazły nieprawidłowosci, oszołomy ze nie znalazły bo nie szukały.
    A niesioł powie ze podpalamy pańswo. Czyli bedzie jak zwykle :)
    > Potrzebna jest zmiana prawa wyborczego.

    sądy badają sprawę zgodnie z wyborami. Czyli wybory na wójta lokalnie.
    Do Sejmiku wojewódzko itd.
    Uważasz sędziów za kompletnych idiotów, zę nie umieją zauważyć większych
    korelacji gdyby były?

    PKW to też sędziowie. Nie politycy mimo ostatniego pomysłu PiS

    > czyli nie potrafisz. Natomiast swiadectwo o kulturze osobistej wystawiłeś.

    boli Cię, że uwierzyłeś w propagandowy filmik?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?