    From: wolim <n...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wyłącznik światła z czujnikiem ruchu
    Date: Tue, 02 Aug 2011 20:57:45 +0200

    W dniu 2011-08-02 15:56, Jacek pisze:
    > Szanowny Andrzeju.
    > Właśnie podłączyłem wyłącznik z czujnikiem ruchu i istotnie zaszła
    > konieczność podciągnięcia trzeciego przewodu (na szczęście była rurka
    > peszla i poszło bezboleśnie).
    > Natomiast mam pewne uwagi, co to Twoich wypowiedzi, bo masz talent
    > drażnienia ludzi, a potem się dziwisz, że ochroniarze w Jankach są
    > brutalni wobec niektórych osób.
    > Dwie rzeczy są pewne, że ani Ty ani ja nie pozjadaliśmy wszystkich
    > rozumów i to, że grupy dyskusyjne nie są do wzajemnego opie.... się
    > tylko do wymiany myśli (no może z wyjątkiem pl.soc.polityka ;-)
> [...]

    Popieram w pełnej rozciągłości.

    Grupy dyskusyjne są od tego, żeby dyskutować, wymieniać się
    doświadczeniami, doradzać i pomagać sobie nawzajem... Grupa pmb jest od
    dyskusji i pomocy wzajemnej w kwestiach związanych z budownictwem. Posty
    typu "jak nie jesteś elektrykiem, to się za to nie zabieraj" kompletnie
    nie pasują na tę grupę. Można by nawet zaryzykować stwierdzenie, że
    trącają lekkim trollingiem.

    Pozdrawiam,
    MW