  • Data: 2012-01-29 20:20:10
    Temat: Re: Wymiana pieca pilne
    Od: "ted" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kup piec na wegiel z podajnikiem. Ale nie badziewie ze slimakiem tylko
    tłokowy. Mam taki i mogę palic czym chce do srednicy 4,5 cm.
    Aktualnie orzech II kosztuje u mnie 650 zł z przywozem.

    Użytkownik "kiki" napisał w wiadomości grup

    mam piec na olej ale olej mi się kończy i nie mam zamiaru kupować nastepnego
    ze względu na cenę.

    Co mam zrobić?

    1. Kupić palnik na pellet i wsadzić do olejaka ?
    2. Kupić osobny piec z palnikiem na pellet jak wyżej żeby w nim też palić
    różne śmieci,drewno (ma dodatkowe drzwiczki i popielnik)
    3. czy może kupić piec na ekogroszek ze ślimakiem i retortą i w nim palić
    czym popadnie ? Czy ten z retortą i zasobnikiem ze ślimakiem może spalać
    pellet?

    Komin mam z nierdzewki fi150 ponad 10m wysokości.

    Mam 1-2 dni .... pomocy.