  • Data: 2012-01-30 20:34:54
    Temat: Re: Wymiana pieca pilne
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "arek" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:jg3uf1$30cg$1@bgp1.inds.pl...

    > A ja się zapytam:
    > Obydwa są dla mnie za wysokie (za nisko mam przyłącze do komina - 107 cm
    > od podłogi) ale znalazłem Defro Eko Duo dużo niższy od Defro Duo. Widzę
    > różnicę w budowie na obrazku (choćby drzwi wyczystki) ale nie wiem z czego
    > wynika - z większej powierzchni wymiany ciepła?
    > I drugie pytanie - "przeplatanie się" mocy tych pieców (15-25-35 i
    > 19-28-38kW) z czegoś wynika (oprócz widzimisię producenta)? Chciałem kupić
    > piec do ogrzania 250m2 w tym 1/3 piwnice i tak myślę czy 28kW to nie jest
    > już za dużo?
    Może być za dużo. U jednego z moich klientów kocioł 25 kW na ekogroszek
    (jakiś z Pleszewa) ogrzewa obiekt 400 m.kw. Z tego co pamiętam 33 grzejniki
    i zasobnik 140l z płaszczem. Wszystko pięknie pracuje. Grzanie przez
    wymiennik płytowy aby grzejniki pracowały w układzie zamkniętym. Nie ma
    pionów - wszystko jest rozprowadzone rozdzielaczami.