    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 1 Oct 2023 07:39:00 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Wymowny tytuł
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 1 października 2023 o 15:10:49 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    ie-nie-oplaca-liczenie-na-oszczednosci-jest-zludne-6
    945759590333184a.html
    > Znowu linki pomyliłeś, w tym arcie nie ma nic n/t wyłączania falowników i
    > "wtopy" starych prosumentów.
    > Artykuł potwierdza to co ja i inni piszą Ci tu od wielu lat.
    >
    > Teraz skup się bo ciągle nie ogarniasz: w tym arcie jest czarno na białym,
    > że "starzy prosumenci" wygrali, nowe zasady (obecne i przyszłe) są
    > korzystne dla bardzo wąskiej grupy, dla zdecydowanej większości są
    > niekorzystne.
    >

    > TG
    Nic nie wygrali starzy prosumenci. Jeśli sa starymi prosumentami to znaczy ze mogło
    im zostać niewiele do zakończenia umowy prosumenckiej. Umowa sie skończy i beda mieli
    dwa wyjscia. Podpisać umowę na sprzedaż albo nie podpisać wcale. Ale zanim do tego
    dojdzie beda mieli coraz więcej wyłaczen falowników. Operator czy jak on się nazywa
    nie ma obowiązku wziac całego pradu jaki produkuje mała instalacja fv.