  • Data: 2023-10-02 12:34:13
    Temat: Re: Wymowny tytuł
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .10.2023 o 11:50 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > poniedziałek, 2 października 2023 o 07:18:31 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk

    > Jaki ty wiesniak jesteś. Zabrakło argumentow to je wymysliłes. Pies cie
    > jebał i te małe pieski tez. Widać temat fotowoltaiki strasznie dla
    > ciebie i innych niewygodny. Na sto procent ze do tego co miałes
    > dołozyłes dychę po cichu i podkręciłes falownik. I sprawa się jebła bo
    > zaczęli do cwaniakow przychodzić i odłaczac im instalacje. Potem jeszcze
    > tylko kara i mozesz pisać prosbe o podłaczne jako sprzedawca. A oni
    > wcale nie musza do prosby pozytywnie się ustosunkować. A gdyby się cos
> [...]

    Ja wieśniak? :-) - zauważ, że odpowiadam tylko na Twoje zaczepki. Sam z
    siebie się do Ciebie nie przywalam, nie pomawiam, nie atakuję.
    Nazwałeś mnie tutaj już wiele razy kłamcą bez żadnych argumentów.
    Teraz też mnie pomawiasz. Tych bzdur powyżej nawet nie będę komentował.
    Mogły powstać tylko w głowie chorego człowieka.
    Widocznie dla Ciebie oszustwo, kłamstwa są tak oczywiste w życiu
    prywatnym, że nie dopuszczasz możliwości, że ktoś może nie kłamać i nie
    zmyślać.

    Podałem Ci dane i pokazałem czarno na białym, że to co napisałeś o
    magazynowaniu energii przez znajomego jest mało realne. Odniesiesz się do
    tego?

    TG