  • Data: 2023-10-02 17:40:19
    Temat: Re: Wymowny tytuł
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .10.2023 o 17:09 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Tak, jestes wiesniak. To ze juz gumofilców nie nosisz nic nie znaczy. Ja
    > się czepiam? Załozyłem nowy temat i jako pierwszy się przysrałes. A
    > teraz możesz się udać w wiadomym kierunku. Jak być nie widzial co to za
    > kierunek to na wyspie Węży pytaj.

    Pokaż gdzie pierwszy "się przysrałem" lub Cię obraziłem.
    Jak podajesz linka i komentarz, który nie odnosi się do linka to to
    prostuję.
    Podałeś linka do arta n/t zmian na rynku bilansującym (na którym są
    najwięksi producenci) i nawijasz, że będą wyłączenia i starzy prosumenci
    dostaną po dupie. To manipulacja, w artykule nic o tym nie było.
    Napisałem Ci dlaczego się wtrącam - nie odniosłeś się do tego.

    Jak byś napisał, że Ziemia jest płaska też bym to prostował.
    Mam taką misję, prostować bzdury pisane w Internecie.
    Nic do Ciebie osobiście nie mam, mam zastrzeżenia do tego co wypisujesz.
    Gdy podaję argumenty Ty z nimi nie dyskutujesz. W Internecie to oznacza,
    że nie masz kontrargumentów i piszesz aby pisać.

    To samo z kolegą, który przy instalacji 10kWp ma w magazynie od początku
    roku uzbierane 7,5 MWh. Przecież dla wszystkich, którzy mają jakieś
    pojęcie o PV to tak jakbyś napisał, że Ziemia jest płaska.
    Podałem Ci liczby, nie zarzucam Ci kłamstwa, może coś źle usłyszałeś, lub
    kolega nie wie co ma.
    Sprostuj lub wytłumacz jak to jest możliwe bo przez takie wrzutki Twoja
    wiarygodność pikuje do zera.
    Chamstwo i nazywanie wszystkich po kolei kłamcami tego nie poprawi.
    Zauważyłeś, że jesteś jedyną osobą na tej grupie, która w co drugim wątku
    zarzuca komuś kłamstwa? - praktycznie nikt inny tak tutaj nie robi...

    TG