    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wymowny tytuł
    Date: Mon, 02 Oct 2023 07:18:28 +0200

    W dniu .10.2023 o 23:25 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Wy tutaj prawdę powiecie jak się pomylicie.

    Jak na razie to Ty tu jesteś największym bajkopisarzem, jak chcesz to mogę
    przytoczyć wszystkie Twoje brednie jakie na przestrzeni kilkudziesięciu
    już lat tutaj wypisywałeś.

    Zacznę od podatku katastralnego, który mieli już wprowadzić ponad 18 lat
    temu. Wtedy już na ten temat z Tobą tu pisałem, wciskałeś mi (i innym)
    jaki to frajer jestem bo mam dom, który zaraz mi zlicytują.
    Już wtedy zrozumiałeś, że popełniłeś spore błędy w życiu i musiałeś się
    dowartościowywać w Internecie.
    Tak wiem, po wyborach na pewno go już tym razem wprowadzą i w końcu kułaki
    dostaną po dupie.

    Pamiętam Twoje posty bo to były początki twojego trolowania i nie
    stosowałeś interpunkcji a w co drugim wyrazie waliłeś ortografy.

    TG