  • Data: 2022-01-13 10:14:11
    Temat: Re: Wypinajace się panele
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12-01-2022 o 16:52, Irokez pisze:

    > Tak jak w mieszkaniu rodziców gdzie posadzka ma spad od okna do drzwi i
    > wyszło by 3cm różnicy poziomów do przedpokoju. Czyli lać całą chałupę bu
    > trzeba.
    > Wyrównywałem ile się dało betonem podsadzkowym

    A co zamiast betonu można dać, co by pozatykało tylko wżery, bez
    podnoszenia całości i czekania tydzień aż wyschnie?

    Gdzieś czytałem o jakichś żywicznych preparatach do takich celów.

    https://czterykaty.pl/inspiracje/7,153170,26760595,j
    ak-wyrownac-podloge-pod-panelami-bez-wylewki-podpowi
    adamy.html

    Ktoś, coś, może polecić albo rzucić linkiem?