    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wypinajace się panele
    Date: Mon, 24 Jan 2022 14:08:16 +0100
    <ssm3lr$t50$1$Cav@news.chmurka.net>
    <qd58rl72ldpu.15hftfptrudgl$.dlg@40tude.net>

    W dniu 24-01-2022 o 13:52, Collie pisze:

    > Na istniejące panele połóż panele winylowe LVT: są cieniutkie (2 mm),

    Położyłem już w łazience, na kafelki, żeby skuwania uniknąć (nie LVT,
    ale grubsze z mineralnym trzonem).
    Też szału nie ma, bo słychać też że pracują przy chodzeniu.

    > na klik, elastyczne i łatwo się nie wypinają. Ekologicznie takie same
    > jak panele "Stukot białych mew". Położyłem LVT bezpośrednio na parkiet
    > w kuchni, bo żonie się nie podobało - "jak to, parkiet w kuchni?" -
    > choć dla mnie porządny parkiet może być wszędzie. Jest OK w kuchni
    > i spokój w domu. Jeśli Cię stać, połóż parkiet (lub mozaikę) zamiast
    > paneli w ogóle. Klejony, więc nie jest tak wrażliwy na nierówności
    > w podłodze

    Klejone panele też nie były i w zupełności by mnie takie zadowoliły.
    W każdym razie, ja już zakończyłem zabawy z panelami w ogóle.
    Nienawidzę remontów, nawet wykonywanych czyimiś rękoma, więc już na
    pewno nic innego nie będę kładł w najbliższym czasie.

    Dzisiejszy wpis był tylko informacyjny, że na razie gruby korek załatwił
    temat.