  • Data: 2017-11-20 13:54:50
    Temat: Re: Wyrwany zawias szafki
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-20 o 13:38, Adam Sz. pisze:

    > Moim zdaniem nic sensowniejszego nie wymyślisz niż to, co opisałeś.
    > Nie napisałeś tylko jakimi wkrętami to miałeś przykręcone - zwykłymi,
    > czy "euro"? Jeżeli zwykłymi to zamień na euro - one dają dużo większą
    > powierzchnie styku gwintu z powierzchnią i po prostu mocniej trzymają:
    >
    > https://www.kuchnie.pl/gfx/_zdjecia_wspolne/sklep_of
    erta/0/86/86772/wkret_euro_661_1300_dl_13mm_leb_wpus
    zczany_blum___6870598437.jpg

    U mnie chyba te euro właśnie są.
    Jedyny minus tego zażywicowania jest taki, że wydaje mi się to trochę za
    sztywne i przy wkręcaniu wkrętu prawdopodobnie to pęka tam w środku :/
    Przydałoby się pewnie coś bardziej elastycznego, co bardziej imitowało
    by drewno i dopasowywało się do drążenia gwintu itp.

    Pzdr
    --
    /__/_* /