  • Data: 2017-02-16 10:34:06
    Temat: Re: Wyrzynarka - jaka?
    Od: "Marcin W." <m...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 15 lutego 2017 13:53:26 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:
> [...]
    bardzo dobre. Solidny kawał narzędzia, z regulacją prędkości, >>podświetlaniem
    miejsca cięcia i "laserowym" wskaźnikiem linii cięcia. >>Pierwsze cięcie było krzywe
    - brzeszczot latał w drewnie gdzie chciał. >>Wszystko zmieniło się po wymianie na
    markowy brzeszczot - sztywny. Po >>prostu dołączone do maszyny ostrza są strasznie
    tandetne.

    > A jak w sumie montowany jest brzeszczot w niej?
    > Bo Bosch ma jak rozumiem wygodnego SDSa, czyli klik i już. A jak to
    > tutaj wygląda?

    Myślę, że to samo - bez żadnego narzędzia/klucza.

    Pozdrawiam
    MW