  • 1. Data: 2017-02-13 20:17:36
    Temat: Wyrzynarka - jaka?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Przymierzam się do zakupu wyrzynarki.
    Miałem już Einhell, Mac Alister i jeszcze jakąś tanią Power Up.
    W/w marki już skreśliłem z listy (Einhell nie był zły, ale się spalił,
    Mac Alister i Power Up nie chciały ciąć prosto)
    Zależy mi, aby miała szybkie mocowanie brzeszczotu (chyba nazywa się ty
    chwyt T) oraz, aby była lekka (max 2 kg) i miała regulację prędkości.
    Nie zależy mi na dużej mocy.
    Polecicie jakiś model godny uwagi w cenie do 250 zł?
    Jacek

  • 2. Data: 2017-02-14 09:37:41
    Temat: Re: Wyrzynarka - jaka?
    Od: pietruszka <p...@...eee>

    http://allegro.pl/listing?string=Bosch%20PST%20650%2
    0&bmatch=base-relevance-floki-5-nga-hou-1-2-0203

  • 3. Data: 2017-02-14 10:29:10
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 13 lutego 2017 20:17:36 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > Nie zależy mi na dużej mocy.
    > Polecicie jakiś model godny uwagi w cenie do 250 zł?

    Ja kiedys kupilem skilla.

    Używam go dosyć intensywnie i działa bez problemu.
    Ani mu sie śrubka przy uchwycie brzeszczota nie wyrobiła ani kabel nie uszkodził,
    prowadzenie też jest ok.
    Padło tylko podswietlenie led.

    Wyrzynarka ma już chyba z 5 lat.

    Boscha nie polecam, firma robi gówno. Naciąłem sie już na niej parukrotnie i czasem
    nawet einhell robi lepsze sprzety niz bosch.

  • 4. Data: 2017-02-14 11:26:58
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-02-14 o 10:29, s...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Boscha nie polecam, firma robi gówno. Naciąłem sie już na niej parukrotnie i czasem
    nawet einhell robi lepsze sprzety niz bosch.

    Przecież Skill to Bosch... :)

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 5. Data: 2017-02-14 11:29:11
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-02-13 o 20:17, Jacek pisze:
> [...]
    > W/w marki już skreśliłem z listy (Einhell nie był zły, ale się spalił,
    > Mac Alister i Power Up nie chciały ciąć prosto)

    Też chętnie poczytam takie opinie. Mam również PowerUp, którego musiałem
    ostatnio trochę poużywać i przekleństw przy tym poleciało sporo. Żadnego
    elementu nie udało mi się jakoś super dokładnie wyciąć, bo brzeszczot
    jest nie w tej pozycji, która jest zaznaczona na stopie i do tego pionu
    to też nie trzyma i... jakoś nie umiem tego wyregulować, żeby było
    dobrze. Zresztą wątpię, żeby była taka opcja, jak po dokręceniu
    brzeszczotu w uchwycie od się ustawia niepionowo :/

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 6. Data: 2017-02-14 12:11:39
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 14.02.2017 o 09:37, pietruszka pisze:
    > http://allegro.pl/listing?string=Bosch%20PST%20650%2
    0&bmatch=base-relevance-floki-5-nga-hou-1-2-0203
    Dzięki za link, ale jakoś zielony Bosch do mnie nie przemawia. Miałem z
    zielonej serii wiertarkę i piłę tarczową - plastikowe zębatki, trzy
    naprawy na gwarancji. Jak się gwarancja kończyła, to oddałem go koledze,
    który robi ramki do uli z listewek. Działa do dziś, ale tylko przy
    delikatnych robotach.
    Jacek

  • 7. Data: 2017-02-14 13:56:24
    Od: quent <x...@x...com>

    On 14.02.2017 12:11, Jacek wrote:
> [...]
    > naprawy na gwarancji. Jak się gwarancja kończyła, to oddałem go koledze,
    > który robi ramki do uli z listewek. Działa do dziś, ale tylko przy

    Jak dużo pracujesz czymś takim to chyba lepiej dołożyć parę złotych niż
    testować sprzęt do sporadycznego użytku.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 8. Data: 2017-02-14 15:03:25
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Kup Makitę.

    -----

  • 9. Data: 2017-02-14 15:23:02
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 14 lutego 2017 11:26:59 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:

    czasem nawet einhell robi lepsze sprzety niz bosch.

    > Przecież Skill to Bosch... :)

    http://www.skileurope.com/za/en/about-skil/history/h
    istory.html
    A widzisz co dzień sie człowiek czegoś dowie :)

    Ale i tak podtrzymuje zdanie. Zielone i inne kolorowe bosche to kiła i paściaki.
    Skil dziala ok. I chyba raczej cena też jest adekwatna więc to że to jeden właściciel
    mi nie wadzi.

  • 10. Data: 2017-02-14 15:47:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 lutego 2017 15:23:03 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:

    > Ale i tak podtrzymuje zdanie. Zielone i inne kolorowe bosche to kiła i paściaki.
    > Skil dziala ok. I chyba raczej cena też jest adekwatna więc to że to jeden
    właściciel mi nie wadzi.

    Narzędzia marki Parkside z Lidla też sa całkiem przyzwoitej jakości i 3 lata
    gwarancji
    A głowy uciąć nie dam czy Bosch ich nie robi bo narzędzia z logo Parkside wygadają
    prawie identycznie jak ich odpowiedniki z logo Bosch
    Mam Parksida frezarke, piłę "lisi ogon", wkretarke i chyba coś jeszcze
    Póki co nie mam uwag, zadowolony jestem.
    O wyrzynarce mowa wiec sprawdziłem że Lidl tez ma w ofercie wyrzynarki Parkside
    http://sprawdzamypromocje.pl/wp-content/uploads/2016
    /10/Screenshot_44.png
    W Lidlu w stałej ofercie ich nie ma, na allegro są.
    No i w niemieckim Lidlu wysyłkowo można kupić
    https://www.lidl.de/de/parkside-pendelhubstichsaege-
    pstd-800-b1/p228231
    Po moich dotychczasowych doświadczeniach z narzędziami Parkside wyżymarkę też bym tej
    marki kupił. I pewnie kiedyś kupie tylko muszę zajechać dotychczas używaną. Niestety
    nie pamiętam jakiej jest marki bo oznaczenia po latach się starły.