  • 11. Data: 2017-02-14 17:30:29
    Temat: Re: Wyrzynarka - jaka?
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-02-14 o 15:47, Kris pisze:
    > O wyrzynarce mowa wiec sprawdziłem że Lidl tez ma w ofercie wyrzynarki Parkside
    > http://sprawdzamypromocje.pl/wp-content/uploads/2016
    /10/Screenshot_44.png
    > W Lidlu w stałej ofercie ich nie ma, na allegro są.
    > No i w niemieckim Lidlu wysyłkowo można kupić
    > https://www.lidl.de/de/parkside-pendelhubstichsaege-
    pstd-800-b1/p228231
    > Po moich dotychczasowych doświadczeniach z narzędziami Parkside wyżymarkę też bym
    tej marki kupił. I pewnie kiedyś kupie tylko muszę zajechać dotychczas używaną.
    Niestety nie pamiętam jakiej jest marki bo oznaczenia po latach się starły.

    No właśnie ja ogólnie z Parksidem też mam dobre doświadczenia. Nie mniej
    czy ktoś faktycznie używał tej wyrzynarki?
    Bo wydaje mi się, że napotkałem kiedyś na opinie, że są problemy z
    prostym prowadzeniem brzeszczotu, a to już mam w moim obecnym tanim
    chińczyku. Więc zamienić chciałbym na coś bez tego problemu właśnie...

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 12. Data: 2017-02-14 18:17:22
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 14 lutego 2017 15:02:49 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Kup Makitę.
    >

    > -----

    Makita dobra ale moze byc finansowym overkillem.

    U siebie mam szlifierke i wyszlifowała już jakieś 60m2 parkietu i jakieś 5 lat
    różnych innych pierdół i jest nie do zarżnięcia.

    Ale kosztowała ponad 600pln więc tanio nie było. Popularne szlifierki to był wtedy
    wydatek na poziomie 250pln.

  • 13. Data: 2017-02-15 10:07:08
    Od: "Marcin W." <m...@w...org>

    W dniu wtorek, 14 lutego 2017 17:30:30 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:

> [...]
    > prostym prowadzeniem brzeszczotu, a to już mam w moim obecnym tanim
    > chińczyku. Więc zamienić chciałbym na coś bez tego problemu właśnie...

    Kupiłem niedawno bo miałem do przycięcia kilka desek - pierwsze wrażenie bardzo
    dobre. Solidny kawał narzędzia, z regulacją prędkości, podświetlaniem miejsca cięcia
    i "laserowym" wskaźnikiem linii cięcia. Pierwsze cięcie było krzywe - brzeszczot
    latał w drewnie gdzie chciał. Wszystko zmieniło się po wymianie na markowy brzeszczot
    - sztywny. Po prostu dołączone do maszyny ostrza są strasznie tandetne.

    Pozdrawiam
    Marcin Wajnert

  • 14. Data: 2017-02-15 10:09:42
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-02-15 o 10:07, Marcin W. pisze:

> [...]
    - sztywny. Po prostu dołączone do maszyny ostrza są strasznie tandetne.

    Czyli rozumiem uchwyt zapewnia ładny pionowy montaż i ogólnie samo
    urządzenie jest OK? Bo cena 99 zł jest bardzo zachęcająca, jeżeli w
    takiej by się miały znowu pojawić.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 15. Data: 2017-02-15 10:23:53
    Od: "Marcin W." <m...@w...org>

    W dniu środa, 15 lutego 2017 10:09:42 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:

> [...]
    >
    > Czyli rozumiem uchwyt zapewnia ładny pionowy montaż i ogólnie samo
    > urządzenie jest OK? Bo cena 99 zł jest bardzo zachęcająca, jeżeli w

    U mnie tnie prosto - i ostrze jest pionowo.
    Tak jest w moim egzemplarzu.

  • 16. Data: 2017-02-15 12:00:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 15 lutego 2017 10:23:54 UTC+1 użytkownik Marcin W. napisał:

    > U mnie tnie prosto - i ostrze jest pionowo.
    > Tak jest w moim egzemplarzu.

    Jak byś miał gdzieś kawałek blatu kuchennego to na nim przetestuj.
    Jeśli blat uda się przycinać ładnie pod kątem prostym do powierzchni to wyrzynarka
    jak i ostrze warte polecenia.
    Ew na dwóch skręconych kawałkach płyty meblowej można potestować.
    Aczkolwiek zależy co tam kto robi. Bo do samego cięcia wygodniejsza jest pilarka
    tego typu
    http://twojaokazja-com.strefa.pl/allegro/parkside/pi
    la1.jpg
    Tyle że do niektórych zastosowań wyrzynarka niezbędna.

  • 17. Data: 2017-02-15 12:06:59
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-02-15 o 12:00, Kris pisze:

> [...]
    > http://twojaokazja-com.strefa.pl/allegro/parkside/pi
    la1.jpg
    > Tyle że do niektórych zastosowań wyrzynarka niezbędna.

    Do większego cięcia oczywiście pilarka wygodniejsza. Ale pod kątem
    różnych prac w/przy domu, jeżeli skupić się na jednym urządzeniu, to
    bardziej uniwersalna wychodzi wyrzynarka. Więc wolałbym po prostu taką
    sensowną kupić, a najwyżej kiedyś przy nadmiarze kasy dokupić pilarkę.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 18. Data: 2017-02-15 12:22:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 15 lutego 2017 12:07:00 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:

> [...]
    > bardziej uniwersalna wychodzi wyrzynarka. Więc wolałbym po prostu taką
    > sensowną kupić, a najwyżej kiedyś przy nadmiarze kasy dokupić pilarkę.

    Tu zgoda
    Aczkolwiek popatrz czasami na OLx- pilarke praktycznie nieużywana kupiłem kilka
    miesięcy temu za 40 czy 50zł;)
    Frezarka Parkside która w Lidu kosztuje 180zł była na OLX dostępna z oryginalnym
    paragonem(kupiona kilka tygodni wcześniej więc prawie 3 lata gwarancji), w
    oryginalnym pudełku i z wszelkimi akcesoriami za 100zł+ew wysyłka.
    Niestety miałem już kupioną z Lidla za 180zł;(

  • 19. Data: 2017-02-15 13:28:09
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 15 lutego 2017 12:00:53 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    > http://twojaokazja-com.strefa.pl/allegro/parkside/pi
    la1.jpg
    > Tyle że do niektórych zastosowań wyrzynarka niezbędna.

    Zazwyczaj cięcie krzywe jest spowodowane tym że brzeszczot jest tępy.
    A w płycie meblowej tępią się dosyć szybko. Taki urok pokryć melaminowych.

    Oczywiście jak wyrzynarka kiepska to może ciąć krzywo z innych powodów. Ale ważne aby
    taki test robić na nowym i odpowiednim brzeszczocie...

  • 20. Data: 2017-02-15 13:46:01
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-02-15 o 13:28, s...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Oczywiście jak wyrzynarka kiepska to może ciąć krzywo z innych powodów. Ale ważne
    aby taki test robić na nowym i odpowiednim brzeszczocie...

    Jak moja po przykręceniu brzeszczotu ma go już krzywo, to żadna ostrość
    tu nie pomoże :/

    Pzdr
    --
    /__/_* /