  • 21. Data: 2017-02-15 13:53:25
    Temat: Re: Wyrzynarka - jaka?
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-02-15 o 10:23, Marcin W. pisze:
> [...]
    bardzo dobre. Solidny kawał narzędzia, z regulacją prędkości, >>podświetlaniem
    miejsca cięcia i "laserowym" wskaźnikiem linii cięcia. >>Pierwsze cięcie było krzywe
    - brzeszczot latał w drewnie gdzie chciał. >>Wszystko zmieniło się po wymianie na
    markowy brzeszczot - sztywny. Po >>prostu dołączone do maszyny ostrza są strasznie
    tandetne.

    > U mnie tnie prosto - i ostrze jest pionowo.
    > Tak jest w moim egzemplarzu.

    A jak w sumie montowany jest brzeszczot w niej?
    Bo Bosch ma jak rozumiem wygodnego SDSa, czyli klik i już. A jak to
    tutaj wygląda?

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 22. Data: 2017-02-15 13:57:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 15 lutego 2017 13:46:02 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:

    > Jak moja po przykręceniu brzeszczotu ma go już krzywo, to żadna ostrość
    Może podregulować trzeba
    Moja wyrzynarka ma regulacje "blatu" względem noża że można tez pod katem innym niz
    90st ciąć

  • 23. Data: 2017-02-15 14:11:43
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    On 13.02.2017 20:17, Jacek wrote:
    > Przymierzam się do zakupu wyrzynarki.

    A może takie rozwiązanie?
    https://youtu.be/QIALt1iB9Ns

    --
    GreDi

  • 24. Data: 2017-02-15 14:16:28
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-02-15 o 13:57, Kris pisze:

    > Może podregulować trzeba
    > Moja wyrzynarka ma regulacje "blatu" względem noża że można tez pod katem innym niz
    90st ciąć

    Moja też. Ale to się wszystko po prostu kupy nie trzyma i nie jestem w
    stanie tego prosto ustawić. Poza tym brzeszczot jest krzywo względem
    pionu. Nie jest w linii cięcia. O mniej więcej tak to wygląda patrząc od
    przodu wyrzynarki:

    []
    /

    Jak poluzuję śrubki mocujące to wraca bardziej do pionu, ale też nie do
    końca, no i wtedy nie trzyma brzeszczotu prawie. Jak dokręce, to się
    jeszcze bardziej krzywi. Jak dla mnie ewidentnie tandetny, chiński uchwyt :/
    A stopy swoją drogą nie jestem w stanie doregulować, żeby się to
    pokrywało jakoś ze sobą.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 25. Data: 2017-02-16 10:34:06
    Od: "Marcin W." <m...@w...org>

    W dniu środa, 15 lutego 2017 13:53:26 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:

> [...]
    >
    > A jak w sumie montowany jest brzeszczot w niej?
    > Bo Bosch ma jak rozumiem wygodnego SDSa, czyli klik i już. A jak to

    Myślę, że to samo - bez żadnego narzędzia/klucza.

    Pozdrawiam
    MW

  • 26. Data: 2017-02-16 11:10:29
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-02-16 o 10:34, Marcin W. pisze:

> [...]
    tandetne.

    > Myślę, że to samo - bez żadnego narzędzia/klucza.

    OK, dzięki. Czyli poluję na wyrzynarkę, jak będzie w Lidlu ;)

    Pzdr
    --
    /__/_* /

  • 27. Data: 2017-02-17 04:00:30