  • 1. Data: 2017-02-12 15:32:52
    Temat: szczelny nawiewnik okienny
    Od: Jan <n...@n...pl>

    Planuję wymianę okien (mają być plastiki) i poszukuję nawiewnika ze
    sterowaniem ręcznym który po zamknięciu będzie w 100% zamknięty.
    Pytałem u tych co montują okna, przeglądałem internet nie znalazłem.
    Zawsze pozostaje jakaś szczelina która przepuszcza powietrze.
    Kilka razy w roku pod moimi oknami się kurzy i najczęściej wiem kiedy to
    będzie i dlatego mając taki nawiewnik zamknąłbym go.
    Jeśli ktoś zna taki to poproszę o namiary.

  • 2. Data: 2017-02-13 08:56:27
    Temat: Re: szczelny nawiewnik okienny
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Sunday, February 12, 2017 at 3:32:52 PM UTC+1, Jan wrote:
    > Planuję wymianę okien (mają być plastiki) i poszukuję nawiewnika ze
    > sterowaniem ręcznym który po zamknięciu będzie w 100% zamknięty.

    Raczej nie ma takich i zapewne odpowiednich norm nie spelniaja, ale praktycznie
    kazdy nawiewnik sklada sie z 2 czesci - montowanej na zewnatrz "czrpni" i
    "regulatora" w srodku, jesli sa na skrzydle okna, to byle tasma (np. malarska) mozna
    zakleic otwor w 5 sekund i nie bedzie miedzy nimi zadnego polaczenia

    WS

  • 3. Data: 2017-02-13 10:50:23
    Od: Jan <n...@n...pl>

    W dniu 13.02.2017 o 08:56, WS pisze:

> [...]
    zakleic otwor w 5 sekund i nie bedzie miedzy nimi zadnego polaczenia

    Dziękuję!

  • 4. Data: 2017-02-13 16:28:39
    Od: "Dudzik" <s...@m...spam>

    Jan wrote:
> [...]
    > to będzie i dlatego mając taki nawiewnik zamknąłbym go.
    > Jeśli ktoś zna taki to poproszę o namiary.

    A jaki jest sens tego nawiewnika?
    W najtanszej wersji to dziadoska klapka z plastiku, tak jak piszesz -
    przepuszczac bedzie.
    W pozycji rozszczelnionej, okno da pewnie tyle samo powietrza co ten nawiewnik.
    Klamka / lub \ i masz ta pozycje.
    Ja zrezygnowalem z tych nawiewnikow bo dodatkowo zmniejsza to utrate ciepla,
    otwor na ten nawiewnik to po prostu wyciety otwor w boku okna (oscieznica i
    sama czesc z szyba).

  • 5. Data: 2017-02-14 03:57:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kup z nieszczelnym nawiewnikiem i na te kilka dni w roku zaklej go plastrem.