  • Data: 2021-09-05 17:43:50
    Temat: Re: Wytrzymały sznurek
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, 5 September 2021 at 01:52:45 UTC+2, 4...@g...com wrote:
    > W kwestii sznurka masz coś do powiedzenia czy tylko instynkt ormowca masz?
    W Nimcach nie ma ormofcuf a nikt sznurkuf nie wiesza, bo jest zakaz, nikt satelity
    nie wiesza, bo jest zakaz.

    Bywało że spółdzielnia się zgadzała, gdy aplikantem był zarejestrowany krótkofalowiec
    i okazał papiery, że nie będzie podsłuchiwał służb ratunkowych, zagranicy i podczas
    burzy linka nie sprowadzi szkody na mieszkańców, gdy spadnie na ziemię.

    I taka jedna antena wisiała wiele lat między blokami, a teraz nie wisi.

    Generalnie jest zakaz, bo nie zgadza się i spółdzielnia i wspólnota na instalację
    techniczną, nie spełniająca wymogów bezpieczenstwa i przeciwpożarowego.

    Dodatkowo, podczas pożaru, drabina strażacka dosięga wiszących linek i utrudnia
    akcję,
    a podczas burzy, może to być dodatkowa okoliczność przyczyniająca się do pożaru.