  • 1. Data: 2010-01-25 04:03:15
    Temat: ZIMNO...
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    ... Przy tej temperaturze i pokrywie śnieżnej może być urodzajny rok i z
    małą ilością szkodników. O ile pociągnie tak do końca lutego, a nawet połowy
    marca.

  • 2. Data: 2010-01-25 10:55:54
    Temat: Re: ZIMNO...
    Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

    Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > ... Przy tej temperaturze i pokrywie śnieżnej może być urodzajny rok i z
    > małą ilością szkodników. O ile pociągnie tak do końca lutego, a nawet
    > połowy
    > marca.

    Do tej pory, to wszyscy ogrodnicy wymarzną....
    (nie mówiąc już o pszczołach i innych pozytecznych wihajsterkach)

    MK

  • 3. Data: 2010-01-25 11:07:07
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    > Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Do tej pory, to wszyscy ogrodnicy wymarzną....
    > (nie mówiąc już o pszczołach i innych pozytecznych wihajsterkach)

    A eskimosi budują igloo i ich pszczoły nie wymarzają.
    :-)

    Pozdrawiam pogodnie
    skryba

  • 4. Data: 2010-01-25 14:47:59
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Hejka. Codziennie bywam na działce. Dzisiaj mróz, słońce i bez wiatru.
    Szczypie w policzki. :-)
    Rośliny śpią przykryte grubą warstwą dość zbitego śniegu.
    Pies gania bażanty. Para krzyżówek zimuje na kawałeczku niezamarzniętego
    rowu. A setki gawronów okupują kukurydzisko na którym został spory kawałek
    nieskoszonej kukurydzy. Kręcą się ptaszki, głównie sikorki i mazurki.
    Na niebie wygląda na to, że będzie zmiana pogody.
    Pozdrawiam siarczyście Ja...cki

  • 5. Data: 2010-01-25 15:38:29
    Od: "Dziadek" <v...@l...pl>

    W artykule news:hjk7v6$41d$1@news.vectranet.pl,
    niejaki(a): Dirko z adresu <j...@w...pl> napisał(a):

    > Na niebie wygląda na to, że będzie zmiana pogody.
    > Pozdrawiam siarczyście Ja...cki

    Wygląda na to że Dirko robi krecią robotę :-D
    znaczy się zastępuje pana Kreta

    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 6. Data: 2010-01-25 19:01:08
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 Jan 2010 05:03:15 +0100, Prawusek napisał(a):

    > ... Przy tej temperaturze i pokrywie śnieżnej może być urodzajny rok i z
    > małą ilością szkodników. O ile pociągnie tak do końca lutego, a nawet połowy
    > marca.

    Liczę na to, że komary szlag trafi w zimowlach.
    --

    Ikselka.

  • 7. Data: 2010-01-25 19:47:05
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Dziadek" <v...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Wygląda na to że Dirko robi krecią robotę :-D
    > znaczy się zastępuje pana Kreta

    Hejka. Gdzieżbym śmiał. ;-) Ale wracając do zimna, mrozu i generalnie
    niskich temperatur tej zimy to mam optymistyczną wiadomość dla miłośników
    jabłoni mieszkających na wschód od Wisły a konkretnie tam gdzie temperatura
    spadła poniżej -25°C. Mączniaka prawdziwego jabłoni (Podosphaera
    leucotricha) szlag trafił. :-)
    Pozdrawiam zdrowo Ja...cki

  • 8. Data: 2010-01-25 20:35:42
    Od: "Dziadek" <v...@l...pl>

    W artykule news:hjkpfv$grb$1@news.vectranet.pl,
    niejaki(a): Dirko z adresu <j...@w...pl> napisał(a):

    Mączniaka prawdziwego jabłoni (Podosphaera leucotricha) szlag trafił. :-)

    Pozdrawiam zdrowo Ja...cki

    Miło będzie usiąść w sadzie z porcją jabłecznika, znaczy się szarlątką w
    łapie i nie bać się przy tym komarów, super wizja.
    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 9. Data: 2010-01-25 20:58:41
    Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > temperatura spadła poniżej -25°C. Mączniaka prawdziwego jabłoni
    > (Podosphaera leucotricha) szlag trafił. :-)

    Liczę na to, że na winoroślach mączniaka też szlak trafi. Oby nie trafił
    samych winorośli.
    Tym bardziej, że spodziewam się w tym roku pierwszego owocowania odmiany
    wyhodowanej ze sztorbów otrzymanych od Ciebie.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 10. Data: 2010-01-25 21:01:03
    Od: "Dziadek" <v...@l...pl>

    W artykule news:4b5e00e9$1@news.home.net.pl,
    niejaki(a): Dziadek z adresu <v...@l...pl> napisał(a):

    > Miło będzie usiąść w sadzie z porcją jabłecznika, znaczy się
    > szarlątką w łapie i nie bać się przy tym komarów, super wizja.

    Chyba "szarlony" byłem jak to pisałem, oczywiście chodziło o szarlotkę :-D
    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek