    From: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zabudowa z płyt w łazienkach
    Date: Mon, 27 Feb 2012 17:16:54 +0100

    "SkiMir" <p...@M...onet.pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Przymierzam się do wykonania w łazienkach zabudowy z płyt g-k.
    > Zabudowane będą stelaże wc, piony kanalizacyjne. Na wszystko pójdą później
    > płytki.
    > Dwa pytania w związku z tym:
    > - stosować płytę "wodoodporną" czy zwykłą?
    > - kłaść dwie warstwy płyty czy jedna wystarczy?

    Najlepiej czerwoną, bo to dziadostwo co teraz jako białą płytę sprzedają, to na
    pudełka do butów się nadaje.
    Dużo zabudów pewnie nie masz, wyjdzie pewnie różnica 20-30zł na całości.
    Do zabudowy wystarczy jedna płyta, ale na stelaż wc daj dwie.
    Mój kafelkarz jakiś czas temu robił łazienkę chirurgowi, który "niejedną dupę
    już zszywał" po pęknięciu miski/ścianki od stelaża wc. Chirurg zażyczył sobie
    kibelek na postumencie. Niewygodnie, ale bezpiecznie :)

    --
    Bartek