  • Data: 2017-03-22 12:20:05
    Temat: Re: Zagłebie parkietowe w Polsce
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 22 marca 2017 11:49:03 UTC+1 użytkownik abomito napisał:
    > Witam!
    > Ty nie szukaj zagłebia, tylko przyzwoitych cen!
    > Kiedys wszyscy jeżdzili po parkiet do Hajnówki.Kiedyś.Bo teraz można w domu
    poszukać promocji i w domu znależć na przyklad przyzwoity dąb za 50 zł/metr.A w takim
    zagłebiu, jak już gościu przyjechał z Poznania, to kupi co jest, bo transport
    kosztuje.
    > Tak więc sądzę, że zagłębie masz na biurku.
    > A jeszcze jedno: szukałem kiedys suporka., Puławy, Warszawa, okolice.W fabryce było
    drożej, niż z niedalekim składzie, z transportem na miejsce.po prostu skład brał dużo
    i-jako duży odbiorca- negocjował ceny.Producentowi sie popłaciła niska marża, bo miał
    stałego odbiorcę.Cała polityka.
    > Pozdro.abomito

    internet to potęga
    ta podłoga to dla kuzyna a tak naprawde jego żony
    ona tzn on :)
    tylko wie że chce drewnianą ułożną w jodełkę
    a teraz pytanie o kolorki a to już z biurka nie zobaczysz