  • Data: 2017-03-22 13:21:03
    Temat: Re: Zagłebie parkietowe w Polsce
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tylko wie że chce drewnianą ułożną w jodełkę
    > a teraz pytanie o kolorki a to już z biurka nie zobaczysz

    I liczysz, że ja Ci podam?A oni to jacyś inwalidzi są? Normalna metoda, to polatać po
    ludziach, jak kto ma, posłuchać..Zajrzeć do dowolnego sklepu z parkietami: mogą
    najwyżej namącić z cenami, ale oczy masz swoje.

    Szwagier niech pomierzy powierzchnie, doda 20%.Pomierzy kasę i najwyżej 2/3 może
    wydać na parkiet. A jak sam robł nie będzie, to najwyżej połowę.Druga połowa na
    ludzi( układanie i cyklinowanie), klej ,listwy i coniebądż na wierzchu.Ale raczej to
    mało będzie.Obecnie pod olej czasami sie nie cyklinuje.
    A materiał? chyba już nie ma buku: ten-nawet parzony- sie kręcił na podłodze, jak
    ktos miał katar.I jeszcze jedno: przeważnie drewno powinno poleżeć, przyzwyczaic sie
    do właściwej wilgotności.Przynajmniej z kwartał.Ale to stara szkoła.Nie wiem, jak
    jest teraz.