  • Data: 2012-12-03 15:11:02
    Temat: Re: Zakup drabiny aluminiowej
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam
    > Tak przeglądam oferty różnych sklepów budowlanych, (markety typu leroy
    > pomijam) i zastanawiam się nad zakupem jakieś drabiny co sądzicie o firmie
    > KRAUSE? A dokładniej o modelu 3x10 KRAUSE (drabina na schody)? Nie chcę
    > kupować jakiegoś szajsu, wolę dołożyć parę złotych.

    Miałem już cztery drabiny Krause. dwie 3x7 i dwie 3x9 i nie mogę powiedzieć
    by były super.

    Pierwsza (sprzed 10 lat była ok. wszystko działało jak należy, nocowała
    zawsze na zewnątrz i nic jej się nie działo. W sezonie letnim była używana
    praktycznie

    Niestety trzy następne kupowane w latach 2010-2012 są gorsze. Po pierwsze
    aluminium pokryło się białym nalotem już po kilku miesiącach spędzonych na
    zewnątrz, po drugie blokada złożenia (taka blaszka z haczykiem) działa ze
    znaczny oporem i w zimie często się zacina, po trzecie w jednej podczas
    normalnej eksploatacji wygięła się dolna pozioma poprzeczka.

    A używane są czysto amatorsko - przy budowie jednego domu - i to tylko
    czasami bo większość robót łatwiej mi się robi z małego rusztowania.

    Pozdrawiam
    Ergie