    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Zakup działki
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Thu, 22 Jan 2015 20:20:17 +0100

    Thu, 22 Jan 2015 16:21:37 +0100, Kżyho

    > Ale może jemu w sumie nie zależy na jakimś szczególnie większym trawniku
    > przed salonem i to co ma mu wystarczy. Nie każdy jest wielbicielem
    > jakichś ogrodów i może to, że ma w ogóle jakieś skrawki trawy i
    > krzaczków na około domu, to aż nadto, czego mu potrzeba...

    Oczywiście, każdy robi jak woli. Podałem tylko najbliższy mi znany
    przypadek jako przykład jak MOŻNA rozważać zakup działki uwzględniając
    strony świata i ew. usytuowanie domu. Inna sprawa... zawsze myślałem, że
    dom się buduje między innymi po to, aby właśnie mieć jednak przestrzeń
    przed tarasem (zwłaszcza kupując 1400m2 działki).

    --
    Pozdor
    Myjk