  • 1. Data: 2012-07-28 17:04:27
    Temat: Zamek do drzwi na taras
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Pomóżcie w takiej sprawie...
    Mam drzwi na taras i kiedy się na niego wychodzi, nie ma jak od zewnątrz
    tych drzwi zamknąć. Na etapie budowy o czymś takim nie pomyślałem, a
    teraz jest to dość uciążliwe, kiedy się wyjdzie na zewnątrz i drzwi albo
    trza zamknąć od środka, albo przystawiać czymś, żeby się nie otwierały.
    Może jakiś zamek na kulkę, co to by się lekko zatrzaskiwał i w razie
    popchnięcia się otwierał...? Nie wiem tylko czego szukać.

    Będę wdzięczny za podpowiedzi.

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 2. Data: 2012-07-28 18:00:16
    Temat: Re: Zamek do drzwi na taras
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 28 lipca 2012 17:04:27 UTC+2 użytkownik Robert G napisał:
> [...]
    >
    > Może jakiś zamek na kulkę, co to by się lekko zatrzaskiwał i w razie
    >
    > popchnięcia się otwierał...? Nie wiem tylko czego szukać.

    Popytaj u sprzedawcy okien- ja mam okna z Drutexu i miałem podobny problem z drzwiami
    na taras i balkon- i sprzedawca okien dal mi takie specjalne zatrzaski(10zł szt).
    Taki pierdolnik- w środku sprężyna i plastykowy trzpień.

  • 3. Data: 2012-07-28 21:30:30
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-28 18:00, Kris pisze:

    > Taki pierdolnik- w środku sprężyna i plastykowy trzpień.

    Straszne są te luki w słownictwie...

    --
    MN

  • 4. Data: 2012-07-28 22:53:22
    Od: "Boban" <b...@g...pl>

    Robert G <r...@g...pl> napisał(a):

    > Będę wdzięczny za podpowiedzi.

    Drzwi na profilu okiennym? Mam taką przykręconą blaszkę służącą jako uchwyt
    od zewnętrznej strony a drzwi mają jakąś zapadkę, gdy są przymnięte to coś
    je lekko blokuje w ościeżnicy.

    Żałuję, że drzwi na ogród nie zrobiłem z profilu drzwiowego, dałbym tam
    normalny zamek zamykany od wewnątrz i zewnątrz oraz klamki czy gałki.

  • 5. Data: 2012-07-28 22:59:48
    Od: mucher <m...@g...com>

    On 28 Lip, 17:04, Robert G <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Może jakiś zamek na kulkę, co to by się lekko zatrzaskiwał i w razie
    > popchnięcia się otwierał...? Nie wiem tylko czego szukać.

    U mnie w drzwiach tarasowych są od zewnątrz uchwyty - da się nimi
    spokojnie je dociągnąć od zewnątrz - i nie ma problemu z otwieraniem.
    Pytaj u sprzedawców okien, powinni mieć.

    mucher

  • 6. Data: 2012-07-28 23:12:06
    Od: Paweł Muszyński <"pmuch.nospam"@bolinko.wytnijto.org>

    W dniu 2012-07-28 17:04, Robert G pisze:
> [...]
    > Może jakiś zamek na kulkę, co to by się lekko zatrzaskiwał i w razie
    > popchnięcia się otwierał...? Nie wiem tylko czego szukać.

    U mnie firma montująca okna zamontowała uchwyt od zewnątrz + zamek
    zatrzaskowy w profilu drzwi / framugi.

    Zapytaj u swojego producenta / sprzedawcy okien - może mają.

    P.

  • 7. Data: 2012-07-29 12:04:41
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 28.07.2012 17:04, Robert G pisze:
    > albo trza zamknąć od środka, albo przystawiać czymś, żeby się nie
    > otwierały.
    para magnesów załatwi sprawę. jeden w drzwiach drugi w futrynie.

    ToMasz
    ps
    Do drzwi aluminiowe 2m x 1m z szybami P4 potrzebowały 2 magnesów o
    wielości 2cm żeby się nie zamknąć po otwarciu. Drzwiczkom z meblościanki
    wystarczy para magnesów o średnicy 3mm

  • 8. Data: 2012-07-29 13:26:50
    Od: mkonst <m...@n...pl>

    W dniu 28.07.12 17:04, Robert G pisze:
> [...]
    > Może jakiś zamek na kulkę, co to by się lekko zatrzaskiwał i w razie
    > popchnięcia się otwierał...? Nie wiem tylko czego szukać.

    Nie wiem jaki masz profil, ale do Winkhausa wygląda to tak:
    http://www.sklep.winkhaus.pl/sfer.aspx?s=zatrzask&b=
    6
    i znakomicie spełnia swoją rolę.
    Uchwyt zewnętrzny jest na tyle płaski że nie koliduje z roletą.
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    marcin(kropka)konstanczak(malpa)neostrada(kropka)pl

  • 9. Data: 2012-07-29 14:57:33
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik mkonst napisał:

> [...]
    6
    > i znakomicie spełnia swoją rolę.
    > Uchwyt zewnętrzny jest na tyle płaski że nie koliduje z roletą.

    Profil Veka. Ale o coś takiego mi właśnie chodzi :-)
    Dzięki za pomoc. Na allegro gość ma taniej.

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 10. Data: 2012-07-29 16:04:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 28 lipca 2012 18:00:16 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]

    szt). Taki pierdolnik- w środku sprężyna i plastykowy trzpień.

    O coś podobnego:

    http://sklep.ms.pl/index.php/zatrzask-balkonowy-maco
    -multi-matic.html
    + uchwyt