    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zamek / uchwyt w bramie z automatyka otwierania
    Date: Wed, 9 Dec 2009 09:10:45 +0100

    Użytkownik "majer" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
    news:hfnkaq$mfi$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    > Zainstalowalem sobie automat do bramy garazowej "Wisniowski". Teraz jak
    > mam automatyke to zamek reczny musi byc claly czas otwarty i zastanawiam
    > sie czy jest on wogole potrzebny. Czasami samoczynnie zamek sie
    > zatrzaskuje i wtedy jak nie zauwaze wylatuja bezpieczniki przy
    > otwieraniu automatem. Moze go zdemontowac? Macie reczne zamki przy
    > bramach z automatem?

    Jeśli nie masz dodatkowwego wejścia do garażu to zamek ręczny jest jak
    najbardziej konieczny.
    Np jak napęd padnie to bez zamka ręcznego nie wszedłbyś do garażu.
    Zostaw więc ten ręczny tylko sprawdż czemu się samoczynnie zatrzaskuje. Nie
    powinien.
    I bezpieczniki też nie powinny wylatywać. Napęd powinien po prostu się
    wyłączyć "czując" większy opór bramy.
    U mnie siłę napędu reguluje się to potencjometrem przy napędzie. Mam tak
    ustawione że automat zatrzymuje się czując niewielki nawet opór bramy.
    Ja mam bramę Skorpion a napęd Clever II.

    K...@c...pl