  • 1. Data: 2009-12-09 07:41:13
    Temat: Zamek / uchwyt w bramie z automatyka otwierania
    Od: majer <a...@n...ma>

    Witam
    Zainstalowalem sobie automat do bramy garazowej "Wisniowski". Teraz jak
    mam automatyke to zamek reczny musi byc claly czas otwarty i zastanawiam
    sie czy jest on wogole potrzebny. Czasami samoczynnie zamek sie
    zatrzaskuje i wtedy jak nie zauwaze wylatuja bezpieczniki przy
    otwieraniu automatem. Moze go zdemontowac? Macie reczne zamki przy
    bramach z automatem?

  • 2. Data: 2009-12-09 08:10:45
    Temat: Re: Zamek / uchwyt w bramie z automatyka otwierania
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "majer" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
> [...]
    > zatrzaskuje i wtedy jak nie zauwaze wylatuja bezpieczniki przy
    > otwieraniu automatem. Moze go zdemontowac? Macie reczne zamki przy

    Jeśli nie masz dodatkowwego wejścia do garażu to zamek ręczny jest jak
    najbardziej konieczny.
    Np jak napęd padnie to bez zamka ręcznego nie wszedłbyś do garażu.
    Zostaw więc ten ręczny tylko sprawdż czemu się samoczynnie zatrzaskuje. Nie
    powinien.
    I bezpieczniki też nie powinny wylatywać. Napęd powinien po prostu się
    wyłączyć "czując" większy opór bramy.
    U mnie siłę napędu reguluje się to potencjometrem przy napędzie. Mam tak
    ustawione że automat zatrzymuje się czując niewielki nawet opór bramy.
    Ja mam bramę Skorpion a napęd Clever II.

    K...@c...pl

  • 3. Data: 2009-12-09 08:16:00
    Od: majer <a...@n...ma>

    > Jeśli nie masz dodatkowwego wejścia do garażu to zamek ręczny jest jak
    > najbardziej konieczny.

    Mam dodatkowe wejscie

> [...]
    > ustawione że automat zatrzymuje się czując niewielki nawet opór bramy.
    > Ja mam bramę Skorpion a napęd Clever II.

    Wiec musze poszukac u mnie czegos podobnego i ustawic

    Ja mam automat Optimum 600

  • 4. Data: 2009-12-09 08:38:18
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Wiec musze poszukac u mnie czegos podobnego i ustawic
    >
    > Ja mam automat Optimum 600

    Poszukaj.
    Cytat ze strony katalogowej napedu Optimum:
    "Regulacja mocy to możliwość ustawienia optymalnej siły, potrzebnej do
    uruchomienia bramy. W przypadku natrafienia na opór podczas zamykania bramy
    automat zatrzymuje się i wraca do pozycji otwartej."

    Krzysiek

  • 5. Data: 2009-12-10 00:26:37
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Zamykanie to "prawie" otwieranie.