  • 1. Data: 2009-12-08 10:49:55
    Temat: Drzwo wewnetrzne z marketu.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uszanowanie.

    Zakupilem sobie jesienia trzy pary drzwi do pomieszczen gospodarczych
    najtansze pelne. Wczoraj okazalo sie, ze garazowe normalnie spuchly w
    okolicy zamku. W domu nie jest wilgotno a one spuchly raczej od wilgoci z
    zewnatrz. Drzwi firmy Clasen, nie kupujcie bo to shit jakich malo. Dzis
    sprobuje zareklamowac.

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2009-12-08 11:17:41
    Temat: Re: Drzwo wewnetrzne z marketu.
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    W dniu 2009-12-08 11:49, Maniek4 pisze:
> [...]
    > okolicy zamku. W domu nie jest wilgotno a one spuchly raczej od wilgoci z
    > zewnatrz. Drzwi firmy Clasen, nie kupujcie bo to shit jakich malo. Dzis

    No to sam sobie odpowiedziałeś.
    Piszesz że kupiłes drzwi wewnętrzne, a potem że spuchły od wilgoci z
    zewnątrz.

  • 3. Data: 2009-12-08 11:26:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ..::Adam::.. pisze:

    > No to sam sobie odpowiedziałeś.
    > Piszesz że kupiłes drzwi wewnętrzne, a potem że spuchły od wilgoci z
    > zewnątrz.

    Tak to już jest: przychodzi idiota do sklepu i kupuje sobie najtańsze
    drzwi z dykty (OK, laminowany HDF, ale to prawie to samo ;) ) i
    chciałby, żeby były odporne na wilgoć, różnice temperatur pomiędzy
    ogrzewanym wnętrzem, a zewnętrzem lub nieogrzewanym pomieszczeniem
    gospodarczym. Może jeszcze mają być antywłamaniowe i ognioodporne? ;->

  • 4. Data: 2009-12-08 11:32:33
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > okolicy zamku. W domu nie jest wilgotno a one spuchly raczej od wilgoci z
    > zewnatrz. Drzwi firmy Clasen, nie kupujcie bo to shit jakich malo. Dzis

    Ja mam w mieszkaniu wstawione chyba 7 lat temu 3 kpl najtańszych pełnych
    drzwi Classena. 5 lat ja mieszkałem z rodziną a teraz od półtora roku lat
    mam tam lokatorów. Nic złego się nie dzieje.
    Do domu więc również kupiłem Classena( dwie sztuki pełnych i kilka szt
    innego wzoru). Do tego oscieżnice i opaski też mam Cassena.
    Półtora roku mieszkam i nic się złego nie dzieje.
    Wszystko kupowane w Castoramie.

    Krzysiek

  • 5. Data: 2009-12-08 11:51:12
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

    > Półtora roku mieszkam i nic się złego nie dzieje.
    U mnie od 3 lat 3 sztuki od 2 lat 4 sztuki i również wszystkie bez
    zastrzeżeń. Nawet zdziwiony jestem, bo mam durnego psa (dobre 40 kg żywej
    wagi) który potrafi na nie skoczyć i nie zostaje po tym żaden ślad.

    Tomasz

  • 6. Data: 2009-12-08 12:03:35
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

> [...]
    > ogrzewanym wnętrzem, a zewnętrzem lub nieogrzewanym pomieszczeniem
    > gospodarczym. Może jeszcze mają być antywłamaniowe i ognioodporne? ;->

    No ale musisz od razu obrażać pytajacego ?

  • 7. Data: 2009-12-08 12:13:16
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "..::Adam::.." <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No ale musisz od razu obrażać pytajacego ?

    Heh, nie wiem ktory to z rezydentow stalych mojego KF, ale jak widac nie
    mylilem sie.

  • 8. Data: 2009-12-08 12:33:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ..::Adam::.. pisze:

    > No ale musisz od razu obrażać pytajacego ?

    A jak inaczej można określić człowieka, który tak postępuje?
    "Inteligentny inaczej"? ;->

  • 9. Data: 2009-12-08 13:16:07

    > A jak inaczej można określić człowieka, który tak postępuje?
    > "Inteligentny inaczej"? ;->
    masz rację

  • 10. Data: 2009-12-08 14:00:09
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > okolicy zamku. W domu nie jest wilgotno a one spuchly raczej od wilgoci z
    > zewnatrz. Drzwi firmy Clasen, nie kupujcie bo to shit jakich malo. Dzis

    Moje pelne bez problemu - ponad dwa lata, tez do garazu nieogrzewanego.
    Tyle, ze moj garaz jest pewnie i tak cieplejszy bo dom ogrzewany normalnie.