  • 1. Data: 2009-12-08 09:54:49
    Temat: Czapa na kominie
    Od: Rick <r...@o...pl>

    Witam.
    Na dniach będzie wylewana czapka na kominie. Dla pieca gazowego nie mam jeszcze rury
    kwasoodpornej, zamierzam ją dopiero włożyć w momencie montowania pieca. Jak w tym
    przypadku wykonać tą czapę, rozumiem, że zrobić przelot? Jest jakaś typowa średnica?
    Nie mam wybranego jeszsze pieca i nie wiem jaka będzie wymagana średnica kwasówki (
    chyba że wystarczy standardowa 80-tka).
    Pozdrawiam.
    Rick

  • 2. Data: 2009-12-08 15:37:58
    Temat: Re: Czapa na kominie
    Od: M <M...@w...pl>

    Rick pisze:
> [...]
    średnica? Nie mam wybranego jeszsze pieca i nie wiem jaka będzie wymagana średnica
    kwasówki ( chyba że wystarczy standardowa 80-tka).

    Zostaw dziurę na cały komin (kwadratową). Czapkę i tak trzeba przykryć
    blachą a komin z kwasówki ma swoje własne zakończenie, które wystarczy
    połączyć w blachą na czapce.

    M.