  • Data: 2015-10-28 14:36:25
    Temat: Re: Zamiana grzejników na podłogówkę w bloku
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Deweloperzy to k i z i maja w dupie ludzi, dlaczego?

    > C) Niepotrzebny mebel, blokuje szafki w danym miejscu itp.

    A jak sobie wyobrażasz 'nakaz' kupującym mieszkanie, aby wykańczać podłogę materiałem
    'współpracującym' z podłogówką - najlepiej kamień, terakota, potem jakieś panele do
    podłogówki.
    Jak ktoś chce mieć drewno albo ładny dywan, to zaczynają się schody. I co - oddają
    budynek z 50 mieszkaniami gdzie nikt nie może mieć drewna w salonie :)

    > Za morde dewelopera i maja robic. Kalafiory sa dla nich chyba latwiejsze i ciut
    > tansze.

    Ekonomia u developera na pierwszym miejscu to pewne. Domniemywam tylko, że gdyby im
    się opłacało (czyli taniej położyć podłogówkę LUB drożej sprzedać mieszkanie z
    podłogówką), to by tak było.

    pzdr
    Bogdan