  • Data: 2018-12-06 11:33:46
    Temat: Re: Zamknięcie kuchni
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.12.2018 o 21:07, Maciek pisze:

    > Czy ktoś ćwiczył zamykanie/odcinanie od reszty domu kuchni w sposób inny
    > niż wymurowanie ściany?
    > Powiesiłbym za jaja tego, kto rozprowagował otwarte kuchnie. Siebie zaraz
    > obok, za to, że się zgodziłem.
    > Nic nie daje okap ani otwarte okno. Usmażysz cokolwiek i 3 godziny wali w
    > całym domu.
    >
    > Może jakaś kurtyna powietrzna? Szlag mnie trafi.

    Dla mnie otwarta kuchnia połączona z salonem to jeden z najfajniejszych
    wymysłów. Przynajmniej na wszelakich imprezach, ktoś skazany na bycie w
    kuchni, nadal jednak jest ze wszystkimi, a nie zesłany na sybir.
    A co do zapachów... u moich rodziców była od zawsze osobna kuchnia, do
    tego na drugim końcu domu względem salonu i jak coś się porządnie
    gotowało, to tak samo w całej chacie było czuć. Zamykanie kuchni to nie
    rozwiązanie...

    Pzdr
    --
    /__/_* /