eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZasilanie boilera elektrycznego z ogniwa fotowoltanicznego › Re: Zasilanie boilera elektrycznego z ogniwa fotowoltanicznego
  • Data: 2014-06-15 18:48:40
    Temat: Re: Zasilanie boilera elektrycznego z ogniwa fotowoltanicznego
    Od: ToMasz <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > 37 ohm. Ostatnio zaczalem myslec o pogrzewaniu tej wody energia sloneczna.
    Teoretycznie nagrzewanie wody promieniami słonecznymi jest o wiele
    korzystniejsze, niż wytwarzanie energii elektrycznej w panelach i
    grzanie tą energią wody. JAk masz miejsce na baterie słoneczne - pomyśl
    o lepszym wykorzystaniu prądu, a naddatek kieruj do bojlera. No i
    oczywiście policz czy to wogóle ma sens, choć jak Ci to sprawi
    przyjemność - inwestuj w odnawialną energie nawet jak stracisz. no i
    najważnejsze. facet z Czeladzi, sprzedaje palnele słoneczne 100WAT za
    200 złotych. to chyba najlepsza oferta jaką widziałem. jakbym miał gdzie
    postawić, to bym kupił, chociaż dla tego zeby sprawdzić czy w naszym
    klimacie ma to jakikolwiek sens

    ToMasz