    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 14 Jul 2021 11:49:57 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Zawijak do foli bąbelkowej
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 14 lipca 2021 o 18:01:55 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Ostatecznie kupiłem na złomie (wymieniłem za starą siatkę ogrodzeniową,
    > jeszcze parę złotych dostałem) stare słupki ogrodzeniowe z rury
    > (grubościennej) 2". Pospawałem 4 kawałki i ugięcie w najgorszym miejscu
    > przy swobodnym podparciu jest około 1,5 cm co dla mnie jest rewelacyjnym
    > wynikiem. Trochę było zabawy na słońcu (jest ponad 35 st.) z prostowaniem
    > sztangi przed położeniem pełnego spawu na spoinach, ale zwijak gotowy i
    > działa bardzo dobrze.
    >
    > TG
    Teraz powinien nastąpić wykład uzyszkodnika zaczynający się od tego że jeśli nie masz
    ważnych albo ten co spawał nie ma ważnych uprawnień spawalniczych to zrobiliście to
    całkowicie nielegalni i jest to zagrożone jakąś kara. Omówić również powinien błędy
    jakie popełniles przy spawaniu. On na tym się zna jak nikt bo wiele razy nadzorował
    takie prace.