eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZawór bezpieczeństwa na zimną wodę przed baniakiem - czy może pracować też po ciepłej stronie › Re: Zawór bezpieczeństwa na zimną wodę przed baniakiem - czy może pracować też po ciepłej stronie
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zawór bezpieczeństwa na zimną wodę przed baniakiem - czy może
    pracować też po ciepłej stronie
    Date: Wed, 17 Jul 2013 21:55:15 +0200

    On 2013-07-17 21:50, Marek Dyjor wrote:
    > tja czyli masz włąśnie idealne warunki do zagotowania wody w bojlerze :)

    Coś mi tu nie gra. Piec (węglowy) pracuje w instalacji otwartej, więc
    gotowanie jest w 100C. Boiler ma w środku wyższe ciśnienie, więc
    gotowanie jest >100C. Innymi slowy pierwsza zagotuje się woda w piecu.
    Jak się wygotuje to jedyna szansą na grzanie baniaka jest przewodzenie
    przez rury miedziane. Przypuszczam że wcześniej się rozlutują niż
    zagotują mi baniak. Co pomijam?