eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZawór bezpieczeństwa na zimną wodę przed baniakiem - czy może pracować też po ciepłej stronie › Re: Zawór bezpieczeństwa na zimną wodę przed baniakiem - czy może pracować też po ciepłej stronie
  • Data: 2013-07-18 00:06:58
    Temat: Re: Zawór bezpieczeństwa na zimną wodę przed baniakiem - czy może pracować też po ciepłej stronie
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:

    > Jeszcze spytaj czy wiem kim jest twój tata. Szukaj przepisów
    > dozorowych a nie wymądrzaj się. Przypomnieć jak się posrałeś i
    > uciekłeś bo prostego obliczenia z termodynamiki nie potrafiłeś
    > zrobić. Może i na swojej wsi jesteś najmądrzejszy. Ale tutaj jesteś
    > cienki jak trzeci gatunek nici. Nitować nie potrafisz, wężyków
    > przykręcać nie potrafisz. Liczyć nie potrafisz. Czy ty coś potrafisz
    > z wyjątkiem głupiego wymądrzania się w necie?

    ha ha ha ha ha...

    to poszukaj te przepisy i leć szkolić inspektorów UDT i projektantów
    instalacji sanitarnych.

    no i musisz szybko nakazać wycofanie ze sprzedaży niezgodnych z przepisami
    zaworów bezpieczeńśtwa...

    to jest poważna afera bo one nawet mają odpowiednie atesty i dopuszczenia
    udzielone przez przekupione najprawdopodobniej laboratoria.

    Weź debilu przeczytaj uważnie ten dokument i przestań już pierdolić.
    Wypadałoby też przeprosić.

    http://www.husty.pl/images/husty/pliki_do_pobrania/s
    yr/atesty/badania_typu/2115badanie43_C_04imp_2004.pd