    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 5 Oct 2015 02:11:44 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Zbieranie deszczówki
    From: t...@g...com

    W dniu poniedziałek, 5 października 2015 00:40:45 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
> [...]
    wziął się z Marsa lecz z otoczenia. Z dróg i z powietrza.

    > Podczas mycia samochodu, spływają nie tylko brudy, które znalazły się tam z
    powietrza, ale również te, które pojawiły się tam wskutek spalania paliwa,
    nieszczelności miski olejowej, scierania klocków hamulcowych, nieszczelności
    simeringów itd, itp...

    > Dlatego, w kulturalnych krajach zabroniono mycia samochodów poza oficjalnymi
    myjniami, w których woda krąży w obiegu zamkniętym.

    Nieszczelność miski, simeringów? Jakiekolwiek nieszczelności? Nie wiem jak ty ale ja
    niesprawne auto oddaje do warsztatu. Nawet nie mogę sobie pozwolić na takie coś bo
    nie chcę mieć plam na kostce pod domem. Z resztą wyliczanie tego jakoby przy myciu
    samochodu to bzdura. Olej z nieszczelnej miski nie zalega na szybach i karoserii :-)

    Reszta to bajki ekooszołomów. To co się zmyje pod domem z samochodu myjką to zaledwie
    1/10000 część tego co zostawia samochód na drodze.
    Co innego myjnia w której myje się setki pojazdów dziennie.