    From: 1cm <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zdalne sterowanie chałupą z komórki
    Date: Sun, 4 Mar 2012 12:17:31 +0100

    Dnia Sun, 4 Mar 2012 10:57:33 +0100, Plumpi napisał(a):

    > Użytkownik "Lukasz" <w...@b...net.pl> napisał w wiadomości

    > Ale on chciał nie tylko sterowanie 5 wyjściami, ale także i sterowanie
    > temperaturą, oświetleniem (symulacja obecności domowników).
    > Dorzuć do tej płytki za kilkaset złotych obudowę, zasilacz, czujniki i
    > czujki, kilka przekaźnikó, a w sumie to trzeba by jeszcze jakąś centralkę
    > alarmową i już się robi koszt conajmniej. 3 tys. zł. ito są tyl;koi i
    > wyłącznie koszty materiałów bez robocizny.
    > Uważam, że 1500zł które on widział to wyjątkowa okazja jak za urządzenie,
    > które posiadałoby takie możliwości :)
> [...]

    Ja nie wiem czy zauważyłeś, ale pisał o tym, żeby załączać
    ogrzewanie/klimatyzację, a nie żeby nią sterować. podobnie z systemem
    symulowania obecności domowników. Z pierwszego postu autora wynika, że taką
    funkconalnośc można osiągnąć na 2(dwóch) "wyjściach". Po co komplikować to
    co jest proste i być może (jak wynika z wypowiedzi autora) wystarczające.

    pozdrawiam