eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieŻe podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie... › Re: Że podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie...
  • Data: 2018-07-28 11:36:17
    Temat: Re: Że podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie...
    Od: pilocik <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > My sie nabijamy ale czasmi drobne posuniecia potrafia dac spory efekt ekonomiczny.
    Ekonomiczny to raz, ale zostaje jeszcze kwestia dobrego samopoczucia :)
    Wychodzisz wieczorem na ogród, skubnisz śliwkę, wiśnię czy jabłko z
    drzewa, malinkę z krzaka, zrobisz orzechówkę z własnych włoskich
    orzeszków - sielanka :D
    Tego się nie da wycenić :)

    chociaż zaraz pewnie usłyszę, że trawę trzeba kosić itp.