eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieŻe podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie... › Re: Że podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie...
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 1 Aug 2018 00:41:12 -0700 (PDT)
    <5b5e0b98$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <5b5f4294$0$606$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5b5f65e8$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <5b5f7f3a$0$620$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b5f82be$0$590$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <5b615a14$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Że podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie...
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 1 sierpnia 2018 08:58:36 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Udowodniłem, że kłamiesz.

    Ok tej wersji sie trzymaj
    Kilka pytań mam do Ciebie jeszcze bo widze ze masz ogromne doświadczenie w pieczeniu
    chleba i zapewne wypiek niejednego bochenka nadzorowałeś:
    Daj przepies na 1 kg chleb gdzie potrzeba 800ml wody
    Daj przepis na chleb ktory piecze się dwie godziny w temp 200stC
    Daj linka/podaj model maszynki do chleba z grzałką o mocy 1,7kW

    > Podałem konkretne wzory oraz wartości ciepła właściwego oraz ciepła
    > parowania, które pochłaniają energię. Nie da się upiec chleba bez
    > spełnienia podstawowych praw fizyki. Woda podgrzewając się lub parując
    > pochłania energię. Choć byś się zesrał to nie jesteś w stanie tego uniknąć.

    Mało wzorów podałeś
    Jeszcze jest np E=mc? np. Coniektórzy znają wzór na obwod koła
    A tak z ciekaowści jeszcze dopytam:
    Wg Ciebie cała woda wlana do maszynki przed pieczeniem wyparowuje podczas wypieku
    Znaczy jak np w moim przepisie wleję 280g wody czy w Ty w wg Sojego przepieu wlejesz
    800g wody to ona wszystka wyparuje?
    Zrób w wolnej chwili doświadczenie i zważ składniki chleba przed ropoczęciiem wypieku
    i potem połóz na waage upieczony chleb
    Lżejszy o masę wody będzie czy niekoniecznie?
    Zapodaj prosze wynik

    > Zakładając nawet, że do ciasta dla bochenka chleba o masie 1 kg zużywa
    > się 400ml wody, choć wszędzie podają w przepisach, że używa się
    > 750-800ml

    Rzuc linkiem do takiego przepisu chętnie go wypróbuje.

    > to i tak nawet przy tych 400ml zużyje się więcej energii niż
    > za 17 groszy jak to podawałeś.

    Gdzie i kiedy tak podawałem- cytat poprosze bo mogłem zapomnieć a o manipulację nie
    odważyłbym się Ciebie posądzać

    > Po prostu bezmyślnie przepisujesz z netu błędne wypowiedzi (bo ktoś
    > sobie tak wyliczył)

    Zapodaj ten fragment co bezmyslnie z netu przepisałem

    > i udajesz wszystkowiedzącego fachowca w tej materii.

    O Sobie zapewne piszesz bo to kolejna dziedzina w której kreujesz się na fachofca

    > Jednocześnie w chamski

    Daj ten fragment gdzie chamski byłem. Dla ułatwienia chociaż po słowie "idiota"
    szukaj, zobaczysz kto to słowa w tym watku najczęściej używa

    >i bezczelny sposób posługując się demagogią

    Przykłąd mojej demagogicznej wypowiedzi poprosze

    > przeinaczasz moje wypowiedzi.

    Daj przykąłd co przeinaczyłem
    Dla ułatwienie:
    To nie Ty napisałeś ze do 1kg chleba trzeba 800ml wody?
    To nie Ty napisałeś ze chleb piecze się 2 godziny w tem 200stC
    To nie Ty próbowałes udowodnić że cała woda w procesie pieczenia wyparowuje?