  • Data: 2017-07-02 20:27:12
    Temat: Re: Żeby nie było niczego
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 2 lipca 2017 18:45:33 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > Z definicji w mieście mają być tereny zielone. I są na ogół.
    > A tereny zielone to nie tylko publiczne parki i skwery. Także
    > te drzewa za prywatnym domem. A kikudziesięcioletnie drzewo
    > w cennym miejscu jest bezcenne.

    Z definicji drzewo sąsiada jest nie Twoje więc nie widze powodów aby utyskiwać.

    Jak sąsiad sobie wyciął to jego sprawa. Ale widać moje podejście do swobód zarządznia
    dobytkiem jest niereprezentatywne na tej grupie. Jakoś to przeżyję.
    Po ilości postów i problematyczności widzę że jednak mam mniej zmartwień niz reszta
    obrońców zieleni.

    Przy czym jak potrzebuję zieleni to sobie ją sadzę albo trzymam swoją. Taki jestem
    skrzywiony...