  • Data: 2015-03-03 21:03:44
    Temat: Re: Zlewozmywak granitowy
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 3 marca 2015 20:57:34 UTC+1 użytkownik wolim napisał:

    > Podziwiam takich ludzi (bez ironii). Ja z reguły nie mam siły na walkę z
    > wiatrakami. Zresztą, razem z żoną, jesteśmy zbyt roztrzepani w tym
    > kierunku, żeby w ogóle przechowywać paragony. Zwykle gdzieś nam giną
    > albo zwyczajnie zostają wyrzucone. Poza tym, często nie mamy czasu na
    > czekanie na rozpatrzenie reklamacji. Ostatnio zepsuła nam się zmywarka -
    > wolałem kupić drugą niż czekać, aż przyjedzie serwis i naprawi na
    > gwarancji. Tym bardziej, że potrzebowali paragon, jakieś dane z
    > tabliczki znamionowej, datę zakupu, itp. No pełna papierologia :)

    Zmywarki bym nie odpuscil. Nawet jakbym nie wytrzymal i kupil druga to
    zadalbym naprawy tej pierwszej - chocby po to zeby ja puscic potem na
    OLXie za 500 pln - skoro byla na gwarancji to musi byc prawie nowka :)
    Zreszta wkurzylbym sie ze ktos mnie chcial w konia zrobic takim szybko
    psujacym sie badziewiem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.