  • Data: 2015-03-03 21:15:45
    Temat: Re: Zlewozmywak granitowy
    Od: Olo <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-02 o 10:27, Kris pisze:

    > Przy okazji- baterie zlewozmywakowe Deante- używa ktoś?
    > Jak z jakością, trwałością?

    Zapomniałem napisać o baterii. Mam Deante baterie zlewozmywakową stojącą
    coś podobnego
    http://deante.pl/pl/Funkia-Bateria-zlewozmywakowa-st
    ojaca
    - takiej samej jak ja mam nie mogę znaleźć - pewnie już nie produkują.
    Mogę polecić z czystym sumieniem. Działa od 15 lat bez żadnej awarii.
    Przeżyła jeden zlewozmywak stalowy, później ten opisywany z granitu i
    teraz znów jest zamontowana w stalowym. Na tyle lat mogłaby się już
    zepsuć i była by okazja do wymiany ale nie chce, nawet nigdzie nie
    cieknie i chrom nie złazi. Podobno baterie kuchenne produkują w PL a
    konkretnie w Zgierzu, przynajmniej taką informację dostałem jak
    kupowałem swoją. Może przez te 15 lat już zdążyli przenieść produkcję na
    wschód.

    Olo