    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zmiana porothermu na BK
    Date: Mon, 18 Jun 2012 09:30:48 +0200

    Dnia 17-06-2012 o 23:32:05 kiki <l...@l...net> napisał(a):

    > "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message

    > Ale kirbud też tego nie wie :-) A ci są zwykle minimum po technikach.
    > Konstruktor nie wie, architekt nie wie i projektują obaj źle. To kto coś
    > wie ?
    Ja :) Ty, Adam i jeszcze paru tutaj na grupie :)
    Ale tak serio to oni o tym wiedzą (po tech i studiach) tylko to mają w d...
    w końcu oni tam mieszkać nie będą a inwestor i tak im płaci czy mu poradzą
    dobrze czy nie. To jest takie typowe olewactwo, inwestor musi się sam
    upomnieć
    to wtedy sobie przypomną jak sie powinno robić. Tylko który
    kierbud zajmuje się ociepleniem? żaden, dla niego ważne są ławy,
    zbrojenie, strop, belki
    czyli elementy konstrukcyjne żeby dom się nie zawalił a resztę ma głęboko.
    Dlatego to inwestor musi wiedzieć czego chce i tego sobie na budowie
    dopilnować, a jak nie wie to zatrudnić nadzór inwestorski i wtedy będzie
    to miał
    dopilnowane (tutaj się polecam w Bielsku i okolicach :)

    --
    Pozdr
    JanuszK