  • Data: 2012-06-18 22:11:29
    Temat: Re: Zmiana porothermu na BK
    Od: "kiki" <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message
    news:op.wf34lhaw1cvm6g@lap...
    Dnia 18-06-2012 o 15:01:19 kiki <l...@l...net> napisał(a):

    > Stare powiedzenie mówi, kto smaruje ten jedzie, dosłownie i w przenośni,
    > jak wejść z nowym materiałem na rynek na którym już jest ciasno?
    > trzeba posmarować komu trzeba aby zdobyć medale a potem już pójdzie,
    > bo jakoś nie chce mi się wierzyć w bezstronność jury, bo jakiś
    > powalających
    > właściwości te pustaki nie posiadają. Oczywiście to są tylko domysły,
    > może niesłuszne ale mocno zastanawiające.

    Tez nie wierzę w te ich medale z targów. Przecież ta innowacyjność wychodzi
    dopiero teraz.
    Zawsze mnie zastanawiało kto i na jakiej zasadzie przyznaje im te medale :-)
    Ja też się dałem oszukać chociaż medale mnie nie ruszały. Wszyscy je mieli.
    Ostatnio tu była dyskusja o membranach Tyvek i też zauważyłem, że sami nie
    wiedzą jak robić.